• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

چک لیست ارسال مقاله

دستورالعمل ارسال مقاله

فایل‌های راهنما

فهرست داوران نشریه

راهنمای داوران

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 22 (1404)
دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
کلیدواژه‌ها = دانش‌آموزان
تعداد مقالات: 3

تأثیر خصوصی‌سازی مدارس بر منش اجتماعی دانش‌آموزان

صفیه رکنی؛ مسعود ایمانیان؛ حامد بخشی

دوره 21، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 245-275

https://doi.org/10.22067/social.2023.84748.1429

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 827.23 K
تحلیل جامعه‌شناختی رابطه بین سواد رسانه‌ای و تمایل به رفتار بزهکارانه (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ شهر تبریز)

پدرام رنجبر؛ حبیب احمدی؛ ماهرخ رجبی

دوره 20، شماره 4، دی 1402، صفحه 181-212

https://doi.org/10.22067/social.2023.84031.1409

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 738.78 K
تحلیل کیفی زمینه ها و شرایط شکل‌گیری رقابت منفی در بین دانش آموزان متوسطه شهر قوچان

محمود رضائی اترآباد؛ بهروز مهرام؛ احمدرضا حیدریان شهری

دوره 18، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 254-221

https://doi.org/10.22067/social.2022.72324.1073

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 899.41 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • شماره جدید (دوره 21 شماره 4) منتشر شد . 786-01-0-1264

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب