1. اشنایدر، سی و ژان سوئی، ب. (1382). مدیریت در پهنة فرهنگها. (م. اعرابی و د. ایزدی، مترجمان). تهران: پژوهشهای فرهنگی.
2. اعتباریان، ا. و خلیلی، م. (1387). رابطة کیفیت زندگی کاری و ابعاد آن با رضایت شغلی سازمانی (کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اصفهان). دانش و پژوهش در روانشناسی، 1 (35 و 36)، 106-81.
3. ایرانزاده، س. (1382). جهانیشدن و تحولات استراتژیک در مدیریت و سازمان. تهران: افق دانش.
4. رحمان سرشت، ح. (1386). تئوریهای سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی (دوران تجددگرایی و مدرنیسن). جلد اول. تهران: دوران.
5. رهنورد، ف.ا. و زارع پور، ف.ا. (1378). یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده. مدیریت دولتی، 2 (5)، 76-59.
6. روزن باوم، ه. (1367). خانواده به منزلة ساختاری در مقابل جامعه. (م. ص. مهدوی، مترجم). تهران: نشر دانشگاهی.
7. ساعتچی، م. (1387). روانشناسی کار (کاربرد روانشناسی در کار، سازمان و مدیریت). تهران: مؤسسة نشر ویرایش.
8. سنگه، پ. (1386). پنجمین فرمان خلق سازمان یادگیرنده. (ح. کمال هدایت و م. روشن، ترجمان). تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
9. شرمر، ه. (1386). مدیریت رفتار سازمانی. (م. ایران نژاد پاریزی، م. ع. بابایی و م. ع. سبحان اللهی، مترجم). تهران: انتشارات مهتاب قدس.
10. مارکوارت، م. (1385). ایجاد سازمانیادگیرنده. (م. ر. زالی). تهران: دانشگاه تهران.
11. میردریکوندی، ر. (1379). شغل، رضایت شغلی و روشهای ارزیابی آن. نشریة معرفت، 1 (38)، 77-64.
12. نادی، م.ع.، گلپرور، م. و سادات، س. ع. (1388). رضایت شغلی سازمانی و آرزوهای- شغلی کارکنان در محیطهای کاری. جامعهشناسی کاربردی. 22 (37)، 176-159.
13. Akoff, R. (1996). On learning and the systems that facilitate it. Center for Quality of Management Journal, 5(2), 27-35.
14. Bauer, T. N., Bodner, T., Erdogan, B., Truxillo, D. M., & Tucker, J. S. (2007). Newcomer adjustment during organizational socialization: A meta-analytic review of antecedents, outcomes, and methods. Journal of Applied Psychology, 92(3), 707-721.
15. Gruidl, J., & Hustedde, R. (2003). Evaluation of capacity-building programs: A learning organization approach. Journal of Extension. Retrieved from https://www.joe.org/joe/2003october/a1.php.
16. Heathfield, M. S. (2000). Make learning matter: Become a learning organization. Retrieved from https:// www. thebalance. com/ make – learning -matter - become - a- learning-organization -1917939
17. Kang, K. H., Lee, S., & Huh, C. (2010). Impacts of positive and negative corporate social responsibility activities on company performance in the hospitality industry. International Journal of Hospitality Management, 29(1), 72-82.
18. Love, P. E. D., Li, H., Irani, Z., & Faniran, O. (2000). Total quality management and the learning organization: a dialogue for change in construction. Construction Management and Economics, 18(3), 321-331.
19. Lowhorn, G. L. (2009). The effect of supportive organizational leadership, organizational socialization, and satisfaction with supervision on turnover as mediated by organizational commitment and job satisfaction in faculty (Unpublished doctoral dissertation). Regent University, Virginia, VA.
20. Lussier, R. (2002). Human relations in organizations: Applications and skill building. New York, NY: McGraw-Hill Education.
21. Neefe, D. O. (2001). Comparing levels of organizational learning maturity of colleges and universities participating in traditional and non-traditional (Academic quality improvement project) accreditation processes (Unpublished master's thesis). University of Wisconsin-Stout, Wisconsin, WI.
22. Pitts, R. (2010). Organizational socialization of physicians into a large medical group practice. (Unpublished doctoral dissertation), Walden University, Minnesota, MN.
23. Rodriguez, S. D., Perez, J. F. M., & Val, M. P. d. (2003). An empirical study about the effect of cultural problematic on organizational learning in alliances. The Learning Organization, 10(3), 138-148.
24. Schermerhorn Jr., J. R., Hat, J. G., & Osborn, R. N. (1998). Basic organizational Behavior. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
25. Tsai, K.-H., & Wang, J.-C. (2004). The R&D performance in Taiwan's electronics industry: A longitudinal examination. R&D Management, 34(2), 179-189.
26. Van Maanen, J., & Schein, E. (1979). Toward a theory of organizational socialization. Research in Organizational Behavior, 1(2), 209–264.
ارسال نظر در مورد این مقاله