1. بازرگان، ع. (1387). مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته. تهران: دیدار.
2. باهنر، ن.؛ جعفری کیذقان، ط. (1389). تلویزیون و تأثیرات کاشتی آن بر هویّت فرهنگی ایرانیان. فصلنامة تحقیقات فرهنگی. (12)، 156-131.
3. حاجیانی، ا. (1388). جامعهشناسی هویّت ایرانی. تهران: پژوهشکدة تحقیقات استراتژیک.
4. حافظنیا، م.؛ کاویانیراد، م.؛ کریمیپور، ی. و طاهرخانی، م. (1385). تأثیر جهانیشدن بر هویّت ملّی؛ مطالعة موردی دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران. فصلنامة ژئوپولوتیک، 2 (3 و 4)، 21-1.
5. خانیجزنی، ج. (1388). هویّت مجازی. تهران: مهرتاب.
6. خلیلیاردکانی، م.؛ معیدفر، س. و ساعی، ع. (1392). جهانیشدن و تأثیر آن بر هویّت قومی و ملّی: مطالعة کردهای سنندج. مسائل اجتماعی ایران، 4 (1)، 112-91.
7. رابرتسون، ر. (1383). گفتمانهای جهانیشدن. (م. مظاهری، مترجم). ارغنون، (24)، 75-59.
8. رسولی، ر.؛ معروفی، ف. و خوانچهسپهر، ش. (1392). بازنمایی هویّت فرهنگی قومی در شبکههای تلویزیونی ماهوارهای. پژوهشهای ارتباطی، 20 (2)، 100-71.
9. سپهری، م.؛ گیویان، ع. (1390). تأثیر فرهنگ در استفاده از رسانههای فرامرزی. جامعه، فرهنگ و رسانه، 1 (1)، 86-67.
10. قاسمی، د.؛ قربانیان، م. و مدرسی، ک. (1392). جهانیشدن رسانههای ارتباطی نوین و تأثیرات آن بر هویّت قومی جوانان شهر سنندج. زریبار، 17 (84 و 83)، 242-225.
11. قاسمی، و.؛ عدلیپور، ص. کیانپور، م. (1391). تعامل در فضای مجازی شبکههای اجتماعی اینترنتی و تأثیر آن بر هویّت دینی جوانان؛ مطالعة موردی فیسبوک و جوانان شهر اصفهان. دوفصلنامة علمی پژوهشی دین و ارتباطات، 19 (2)، 36-5.
12. کاستلز، م. (1385). عصر اطّلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ: قدرت هویّت، (ا. علیقلیان و ا. خاکباز، مترجم). تهران: نشر طرح نو.
13. کاویانیراد، م. (1385). تأثیر جهانیشدن بر علایق ملّی. رسالة دکتری منتشرنشدة جامعهشناسی. دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران.
14. گیدنز، آ. (1380). جامعهشناسی. (م. صبوری، مترجم). تهران: نشر نی.
15. گیدنز، آ. (1384). چشماندازهای جهانی. (ح. جلاییپور، مترجم). تهران :طرح نو.
16. گیدنز، آ. (1387). تجدّد و تشخّص. (ن. موفقیان، مترجم). تهران: نشر نی.
17. مقصودی، م. (1379). فرهنگ، ارتباطات و تحوّلات قومی. مطالعات ملّی. (6)، 196-171.
18. مککوایل، د. (1388). درآمدی بر نظریة ارتباطات جمعی. (پ. اجلالی، مترجم). تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
19. نش، ک. (1388). جامعهشناسی سیاسی معاصر. (م.ت. دلفروز، مترجم). تهران: کویر.
20. ویندال، س.؛ سیگنایتزر، ب. و اولسون، ج. (1387). کاربرد نظریّههای ارتباطات. (ع. دهقان، مترجم). تهران: جامعهشناسان.
21. هال، ا. (1383). بومی و جهانی، جهانیشدن و قومیّت. (ب. برکت، مترجم)، ارغنون. (24)، 262-239.
22. هرمز، م. (1380). مقدّمهای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی. تهران: انتشارات فاران.
23. Carmen, G. (1998). Ethnic identity and adolescence. California: San Diego State University.
24. Castells, M. (1997). The power of identity. Oxford: Blackwell.
25. Chatterjee, A. (2004). Globalization, identity, and television network: Community mediation and global responses in mulicultural India. Cheltenham: Edward Elgar Publishing Limited.
26. Mendieta, E. (2007). Global fragments: Globalizations, Latinamericanisms, and critical 18. Theory, Albany: State University of New York Press.
27. Morgan, M. (1995). The critical contribution of George Gerbner. Colorado: Westview Press.
28. Phinney, J. S. (2007). Conceptualization and measurement of ethnic identity: Current status and future directions. Journal of Counseling Psychology, 54(3), 271- 281.
29. Romano, D. (2006). The Kurdish nationalist movement: Opportunity, mobilization and identity. Cambridge: Cambridge University Press.
ارسال نظر در مورد این مقاله