دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
تعداد مقالات: 10
پژوهشی
عوامل اثرگذار بر جذب مقصد و دفع مبدأ مهاجرت روستایی و واکاوی معانی ذهنی مهاجران
پژوهشی -مطالعه موردی
بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتلهای سه و پنج ستارۀ شهر مشهد)
پژوهشی
تحلیل ژانر روایتهای زنان دارای تعارض زناشویی از تجربۀ مراجعه به مرکز مشاورۀ خانوادگی
مهارت ارتباطی زوجین و رابطۀ آن با گسست خانواده (موردمطالعه: متأهلین شهر تبریز)
صفحه 97-123
روش شناسی
رویکرد رئالیستی در نظریههای ماکس وبر
صفحه 125-163
مروری
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مصرف فرهنگی در ایران
صفحه 165-186
پژوهشی
بررسی علّی و معلولی کارکردها و کژکارکردهای قهوهخانههای صفوی و قاجار از منظر تداوم و تحول اجتماعی
صفحه 187-220
عوامل مؤثر بر توسعۀ فرهنگ ورزش همگانی استان خوزستان (با رویکرد بازاریابی اجتماعی)
صفحه 221-255
نظریۀ زمینهای پیرامون اقدام به تکرار قاچاق موادمخدر (موردمطالعه: زندانیان زندان مرکزی کرمان زمستان 1400)
صفحه 257-304
پژوهشی -مطالعه موردی
شناخت رابطۀ بین رضایتمندی اقتصادی و مسئولیتپذیری اجتماعی (مطالعۀ موردی: کارکنان پارس جنوبی (عسلویه))
صفحه 305-338