1. احمدپور، م. (1389). مبانی کارآفرینی. تهران، انتشارات فراندیش.
2. احمدپور داریانی، م. (1379). کارآفرینی (تعاریف، نظریات، الگوها). چاپ اول. تهران: نشر شرکت پردیس.
3. احمدپور داریانی، م. و رضائیان، ع. (1377). سیر تکامل کارآفرینی مفهوم، دیدگاهها، فرآیند و آموزش. مدرس، (6)، 140-120.
4. اخوان، پ. (1386). بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائۀ یک رویکرد چند وجهی (مطالعۀ موردی (صنعت قطعهسازی خودرو). مطالعات مدیریت صنعتی، 6 (17)، 133-107.
5. اسعدی، م. (1385). رابطۀ پسزمینۀ اجتماعیفرهنگی با شیوۀ تربیتی والدین، موفقیت تحصیلی و سبک یادگیری فرزندان. اندیشه و رفتار، 12 (1)، 28-21.
6. اکبری، ک. (1387). توسعۀ کارآفرینی (رویکرد آموزشی). چاپ سوم. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
7. باقری، م. (1384). تأثیر بعد خانوار بر تحرک اجتماعی. مطالعات علوم اجتماعی ایران، پیششمارۀ 3، 47-22.
8. جزنی، ن. (1386). کارآفرینی دانش آموختگان دانشگاهی. چاپ اول. تهران: انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
9. حسینی، م. و عزیزی، ب. (1386). بررسی عوامل مؤثر در توسعۀ روحیه و مهارتهای کارآفرینی در میان دانشجویان سال آخر دانشکدۀ کشاورزی دانشگاه تهران. علوم کشاورزی ایران، (2)، 251-241.
10. حیدری، ن. (1388)، بررسی رابطۀ مؤلفههای ویژگیهای روانشناختی با کارآفرینی ماهنامۀ اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، (109)، 47-41.
11. خانجانی، ز. (1387). رابطۀ ویژگیهای کمدامنۀ شخصیت با استعداد و عملکرد کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تبریز. مطالعات روانشناسی، 4 (1)، 69-47.
12. ربیعی، ع. و صادقزاده، ح. (1390). بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی بر کارآفرینی. رفاه اجتماعی، 11 (41)، 221-191.
13. رحمانی، ف. (1385). ارتباط شیوۀ تربیتی والدین با میزان مشکلات رفتاری دانشآموزان. روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، 12 (4)، 370-365.
14. سعیدی کیا، م. (1388). اصول و مبانی کارآفرینی. چاپ سیزدهم. تهران: انتشارات کیا.
15. سلیمی، ج. و عبدی، ع. (1387). کارآفرینی، اصول و مبانی، روشهای آموزش و نقش دانشگاه در آموزش آن. ماهنامۀ اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، (109)، 59-52.
16. ظهیری، ه. (1385). سنجش پتانسیل کارآفرینی جوانان تحصیلکرده تهرانی و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن، کار و جامعه، 1 (1)، 73-57.
17. فیض، د. (1388). بررسی تأثیر جنسیت بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانۀ دانشجویان (دانشگاه سمنان). مطالعات اجتماعیروانشناختی زنان، 7 (2)، 44-25.
18. قوامی، ه. (1382)، بررسی خوداشتغالی در مقایسه با اشتغال دستمزدی. تحقیقات اقتصادی، (63)، 172-151.
19. کاظمیپور، ش. (1378). الگویی در تعیین پایگاه اجتماعی-اقتصادی افراد و سنجش تحرک اجتماعی با تکیه بر مطالعۀ موردی در شهر تهران. نامۀ علوم اجتماعی، (14)، 172-139.
20. مقصودی، ع. ا. (1379). بررسی تعامل نگرش به کار و وجدان کار. تعاون (110). 46-42.
21. مقیمی، م. (1377). سازمان و مدیریت، رویکرد پژوهشی. تهران: نشر ترمه.
22. مهرآرا، ا. (1387). اخلاق کارآفرینی ضرورتی برای توسعۀ کارآفرینی در آموزش عالی. ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، (99 و 98)، 47-38.
23. نظری، م. ر. (1389). کارآفرینی. چاپ دوم. تهران: نشر پیام پویا.
24. ویسی، ر. و کریمزاده، پ. (1389). توسعۀ روحیۀ کارآفرینی؛ عوامل و راهکارها (مطالعۀ موردی: دانشگاه پیام نور استان مازندران). برنامه و بودجه، (111)، 182-159.
25. هزارجریبی، ج. (1382)،. توسعۀ کارآفرینی و دانشآموختگان. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، (30)، 177-159.
26. هزارجریبی، ج. و ابراهیمی، م. (1389). بررسی و مقایسۀ رابطۀ بین ویژگیهای کارآفرینی شاغلین سازمانی (مرد و زن) و رضایت شغلی. جامعهشناسی کاربردی، 21 (4)، 18-1.
27. هزارجریبی، ج. (1384). کارآفرینی. چاپ اول. تهران: انتشارات پژوهشکده اقتصادی.
28. Askun, B., & Yıldırım, N. (2011). Insights on entrepreneurship education in public universities in Turkey: creating entrepreneurs or not?. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 24, 663-676.
29. Binks, M., Starkey, K., & Mahon, C. L. (2006). Entrepreneurship education and the business school. Technology Analysis and Strategic Management, 18(1), 1-18.
30. Blackburn, R. M. (1999). The vicious circle of competitive unemployment. International Journal of Sociology and Social Policy, 19(1), 1-26.
31. Carrasco, R. (1999). Transitions to and from self-employment in Spain: An empirical analysis. Oxford Bulletin of Economics and Statistics, 61(3), 315-341.
32. Masuda, T. (2006). The determinants of latent entrepreneurship in Japan. Small Business Economics, 26, 227-240.
33. Raichaudhuri, A. (2005). Issues in entrepreneurship education. Decision, 32(2), 73-84.
34. Rasmussen, R. A., & Sorheim, R. (2006). Action-based entrepreneurship education. Technovation, 26(2), 185-194.
35. Reynolds, P., Storey, D. J., & Westhead, P. (1994). Cross national comparisons of the variation in new firm formation rates. Regional Studies, 28, 443–456.
36. Van Praag, M., & Versloot, P. (2007). What is the value of entrepreneurship? A review of recent research. Small Business Economics, 29, 351-382.
37. van Stel, A. J., Carree, M. A., & Thurik, A. R. (2004). The effect of entrepreneurship on national economic growth: An analysis using the GEM database (No. 3404). Papers on entrepreneurship, growth and public policy.
ارسال نظر در مورد این مقاله